MEMBERS ONLINE: 0
REGISTERED MEMBERS: 18455
REGISTERED MOVIETEAMS: 683
NEWEST MEMBER: Myth1
NEWSITEMS: 625
LATEST COMPO-WINNER: bKr[ME]

Auto-login: - Forgot your password?

FORUM

Off-topic talk > Sticky: Your fav YouTube clip?
Page: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
agegge

Bratislava, Slovakia
Joined: 28. Feb 2007
Posts: 65
#141 - 17. Oct 2007 20:25
http://www.youtube.com/watch?v=-OgYjkqa-0A&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ee%2Dsports%2Esk%2Fforums%2Fforums%5Fshow%2Ephp%3Flist%3D1%26id%5Fforums%3D22789%26page%3D1

Last changed: 17. October 2007 20:25
Dec
HLAE

Karlstad, Sweden
Joined: 7. Oct 2006
Posts: 2730
#142 - 17. Oct 2007 20:34
http://www.youtube.com/watch?v=BvXY-Cgpz68 FTW!
context
panCake

FR.STAD, Norway
Joined: 9. Oct 2006
Posts: 943
#143 - 17. Oct 2007 21:36
http://youtube.com/watch?v=7k0Di_Ob1hQ

FOR ZEH WIN!
kevza
opima

Lost, Germany
Joined: 7. Oct 2006
Posts: 862
#144 - 17. Oct 2007 21:42
Yeah the Hamburger Scene from Pulp Fiction owns :D
neadii

Lillestrøm, Norway
Joined: 8. Oct 2006
Posts: 779
#145 - 17. Oct 2007 22:35
Jeff Dunham - Achmed the dead terrorist
anthony
Style-Productions

The Desert, United States of America
Joined: 9. Aug 2006
Posts: 3349
#146 - 17. Oct 2007 23:02
he's a genius neadii
zeun
panCake

Oslo, Norway
Joined: 7. Oct 2006
Posts: 2666
#147 - 17. Oct 2007 23:13
"I WILL KILL YOOO"
AHAHHAH, Anthony! Reminds me of that dude on that cs server. hahaha. "I WILL SHOVE A SALAMI UP IN YOUR ASS! I WILL KILL YOU ALL!!" hahaha. good times...
neadii

Lillestrøm, Norway
Joined: 8. Oct 2006
Posts: 779
#148 - 17. Oct 2007 23:14
xD
anthony
Style-Productions

The Desert, United States of America
Joined: 9. Aug 2006
Posts: 3349
#149 - 18. Oct 2007 01:09
hahaha, that russian guy was hilarious







lyl
GOTENZ

Setubal, Portugal
Joined: 29. Jun 2007
Posts: 109
#150 - 18. Oct 2007 01:56
Dr.Tran THE BEST EVER
xyanide
Style-Productions

Lidköping, Sweden
Joined: 22. Sep 2006
Posts: 1273
#151 - 18. Oct 2007 17:21
dis is so fucked up omg tha images in my hed lol still funny
Dec
HLAE

Karlstad, Sweden
Joined: 7. Oct 2006
Posts: 2730
#152 - 18. Oct 2007 17:26
haha, big mouth 4 real!
Dec
HLAE

Karlstad, Sweden
Joined: 7. Oct 2006
Posts: 2730
#153 - 18. Oct 2007 17:27
Dubble!

Last changed: 18. October 2007 17:27
entrion
Guido Westerwelle

, Norway
Joined: 7. Oct 2006
Posts: 341
#154 - 18. Oct 2007 17:28
LEAVE BRITNEY ALONE!!
http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc
Hildesheimer

, Germany
Joined: 7. Oct 2006
Posts: 703
#155 - 18. Oct 2007 19:13
Saw this yesterday on TV. Now that's what I call a fan.
Dec
HLAE

Karlstad, Sweden
Joined: 7. Oct 2006
Posts: 2730
#156 - 18. Oct 2007 19:17
Was that a girl, or a boy? :EEE
neadii

Lillestrøm, Norway
Joined: 8. Oct 2006
Posts: 779
#157 - 18. Oct 2007 22:33
If it's the same clip I saw ages ago it's a fucked up little faggy boy.
zeun
panCake

Oslo, Norway
Joined: 7. Oct 2006
Posts: 2666
#158 - 18. Oct 2007 22:38
It's Chris Rocker.
pava
Style-Productions

Oslo, Norway
Joined: 7. Jul 2006
Posts: 1567
#159 - 18. Oct 2007 22:47
chris CROCKER isnt it? haha. had a lot of fun with him at the gather
zeun
panCake

Oslo, Norway
Joined: 7. Oct 2006
Posts: 2666
#160 - 18. Oct 2007 23:17
lol. meant to say crocker ^^

Page: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>

You need to log in to write a post.